Friday, October 9, 2015

Taller de Mix Media - Paris

Aquest dimecres i dijous vaig anar a fer un taller de mix media amb la Ariadna Simó per 
aprendre noves tècniques d'aquesta manera tan genial de desfogar-nos com ho és l'Art media! 

Tot va començar triant un paper d'arròs i un llenç.


Fem una mica de decoupage des de dins cap a fora, a poc a poc... 


Una vegada tot enganxat queda així 


Hem d'esperar que s'assequi bé per després aplicar 
el gesso per les zones que vulguem : ) 


amb plantilles, fem formes


En aquesta ocasió, vam fer unes peces amb Das, 
que s'han de deixar assecar ben bé 
per poder pintar-les després. ( 24 hrs. seria guai ) 

  
Amb modeling paste i una plantilla, 
fiquem per sobre perquè ens faci el relleu ben alt i gruix 
( és posa molt ) s'ha d'assecar prou bé també 
- d'un dia per l'altre, millor -


Enganxem al moment de treure la plantilla, les peces 
que volem posar amb la cola de sempre.



Ara, s'ha de fer la pintura en spray. 

Amb alcohol i pintura acrílica sintètica 
( una mica de cada ) en un dissipador

  
I ruixem les parts que volem pintar ...




 Amb un pinzell i les pintures acríliques, 
pintem les peces fetes de fimo que 
ens han quedat vermelles... 



El meu punt personal, un segell i un escrit com una carta d'amor 


Un cop acabat tot, ens queda així :


  
Si voleu, podeu enganxar peces metàl·liques o de bijuteria 



  
I per finalitzar, la meva cara de satisfacció :) 


Espero us hagi agradat ! 

M'agradaria molt llegir els seus comentaris, gràcies :) 

5 comments:

Ariadna Simó Art said...

Ets una alumna molt aplicada i creativa! Espero veuret aviat al taller amb aquesta energia i ganes d'aprendre! Una abraçada!

Mbatallé Bisuteria, orfebrería y algo más... said...

Siiii segur que ens tornarem a veure !
Gràcies a tu també : )

Molt contenta estic !

Meri said...

OOHH PERO QUÉ CHULO!!! JO tb vull!! ii pq pintura acrílica i no tinta??

Unknown said...

Que guapo que t'ha quedat!! això de mixed media es genial!

Unknown said...

Ooooohhhhh!!!! M'ha agradat moltissim!!!