Saturday, October 10, 2015

Ordre ? Serà possible ?

Déu meu quin desastre !!! 

 

I ara què fem ? 

Doncs una mica d'ordre i en un plis plas, tot endreçat : )

Us explico una miqueta com ho faig jo : 

Jo em vaig comprar aquest moble de 5 calaixos 
que son profunds i amples... 


Que què tinc dins ? Uffff de tot, de tot, 
les coses que més a mà necessito a l'hora de treballar...

  
      
   
S'han d'aprofitar tot tipus de caixes xules 
que ens donen o que nosaltres comprem ( ejem... xocolata ) 

Aquí, gelatos ( ara està en una altra perquè jo no em cabien ) 
i tintes per els segells 


Aquesta caixa era d'un assecador que em van regalar fa anys... 
i ara està plena els segells de fusta i els fets per mi.


En aquesta, els segells acrílics 


En les llaunes de galetes, cuirs i cintes ...


Més cintes però en rotllos...


Ara, com jo també faig bijuteria i punt de creu, em vaig comprar aquest moble de 4x4 per ficar-ho tot dins ( us dic la veritat : la meva millor adquisició ) si us fixeu bé, hi han caixes de plàstic transparents, son bijuteria; als calaixos, borses i la grapadora, el celo...; a les caixes vermelles de cartó, teixits; la blava, punt de creu, i ara parlem de la negra i el vermell amb forats :


Les fulles, son de la mida exacta, però hi han 3 o 4 
borses plàstiques on estan ficades més o menys per estils, 
nadal, amor, halloween, primavera, cors, nens...


També hi han 2 de plàstic on fico cosetes com ...


 Dins de la borsa negre transparent jo vaig 
comprar sobres on les vaig classificar per : 
tags, cors, flors, atc, corners... 


Un acordió per les stickers... i igualment : 
per les flors, menjar, aniversari, nens, música, nadal... 


Tenia un carrito per la colada que a aquest pis no m'hi cap, doncs cap al taller scrapero... el vaig aprofitar per posar la impressora i ...



  aquí hi ha coses de la bici també jejeje


 Per ara - perquè ja tinc un projecte en processo de fabricació - 
tinc algunes coses a sobre de l'escriptori 
que no em molesten però que en res tot canviarà : ) 


Utilitzo llaunes folrades per mi amb teixit i gots de vidre de les espelmes per ficar els colors de cera, els neocolors, els retoladors, tisores, regles petites, les tintes distress... xuxes útils.

I en dos caixes més, en una poso els materials 
de mix media de cada dia i en l'altra els acrílics i com estic amb les aquarel·les, estan fora.


Veieu què fàcil és pot tenir tot al seu lloc en un plis plas ? 


Espero els hagi servit d'ajuda en alguna cosa aquest 
post amb el meu ordre... aquest és el meu, cadascú després s'ho farà com millor us convé, per mi així, ja és genial i
mirant que cada dia tenim més xuxes per guardar... 

Una abraçada scrapera Princeses :) 

3 comments:

Laia Martínez said...

Que ben endrreçat Michelle!!! una pregunta, el moble aquest de calaixos amples és d'ikea? kin model és? Gràcies!

Mbatallé Bisuteria, orfebrería y algo más... said...

Ostres, el nom i model no em recordo però tot és d'ikea tot : )
De res, gràcies a tu Laia !

Unknown said...

És increíble com ho tens d'ordenat! Jo cada cop intento anar gastant coses, perque tinc el mal costum d'anar acumulant, i al final, sempre em trobo coses repetides, o bé que ni m'enrecordava que tenia...

Una abraçada!