Saturday, October 17, 2015

Happy : )

Si si, ja sé que fa fred, que és tardor i és no primavera,
però per mi avui és el dia d'acabar de passar una pàgina 
trista de la meva vida en tema amorós ... 
i per això vull compartir el journal 
d'avui que és diu Feliç : ) 


Vaig començar fent cercles amb els gelatos, des de el
més petit al més gran, agafant tota
la pàgina del journal


Amb un baby wipe vaig a "netejar" els espais 
que ens deixa el stencil.


Amb pintura en spray i un altre stencil tapant 
les zones que no vull que taquin, pinto.


Quedant així sense les lletres, només els costats 


Faig un mini TAG amb cartolina marró i amb un washi tape xulo
i amb una cinta prima que s'ha de cosir amb un fil que combini.


i començo a enganxar detallets :) 

  

Voilà ! 

  
Tot passa i si passa, és perquè alguna cosa millor ens vindrà ... 


Espero us agradi aquest journal tan senzill i fàcil de fer !

Vida, només hi ha una... : ) 

4 comments:

Laia Martínez said...

Super bonic Michelle! :) m'alegro que a poc a poc les coses puguis anar-les veient i vivint d'una manera més alegre i caminant endavant, és dur però així és la vida, per què? ni idea, però sí, tot ens passa per donar-nos una oportunitat de ser millors. Gràcies per ser-hi tu a mi també m'has ajudat molt :)
petonets

Mbatallé Bisuteria, orfebrería y algo más... said...

Em costa molt encara, i gràcies a tu me'n sortit més ràpid.
Jo tampoc entenc perquè la vida és així, ens canvia d'un dia per l'altre sense explicar-nos el què... Una abraçada i gràcies Wuapi ! :)

Eli said...

M'encanta aquesta pàgina! Molt alegre i colorida! Crec que ens pots inspirar a moltes en els nostres journals, felicitats!

Un petó!

Eli

Mbatallé Bisuteria, orfebrería y algo más... said...

Moltes gràcies Eli !!!
M'animes molt !!! I cada dia ho faré millor !!!
M'encanta ser l'inspiració de vosaltres :)
Un altre petonet :*)