Sunday, November 15, 2015

Dedicada a la meva estimada Ciutat de París

 Després dels atemptats d'ahir a Paris, 
vull fer aquest post per la ciutat de l'amor i 
perquè m'estimo molt a la Torre Eiffel.

Va a ser el meu primer transfer, vaig imprimir la foto que m'agrada 
( això sí, al reves ) perquè hem de girar-la per poder enganxar-la.

 

Omplim el full imprès amb el medium mat 
i després s'enganxa pintura cap abaix, amb els dits i aigua 
fem voltes fins que surti tot el paper.


Posem segells i si voleu els feu amb l'embossing


amb els gelatos pintar les parts que vulguin 


amb els dits aclarim


i amb els colors fem més clares les formes


amb el gesso i plantilles, fiquem formes i deixem assecar o podem utilitzar la pistola de calor per fer-ho més ràpid


Jo vaig estampar la M personal i voilà ! 


Orgulloses i jo ! 


Emmarcat i penjat al meu taller ! 

París, je t'aime...  

No comments: